Kim jesteśmy?

Jesteśmy rodzicami dwójki przedszkolaków oraz specjalistami w zakresie fizjoterapii, integracji sensorycznej, zaopatrzenia ortotycznego, analizy chodu u dzieci oraz rekreacji ruchowej i terapii ruchem.

Absolwenci warszawskiego AWF, miłośnicy sportu, rekreacji, przyrody i zdrowej kuchni.

Wymieniamy się doświadczeniami i wiedzą, konsultujemy i wciąż uczymy, tak żeby jak najlepiej wspierać dzieciaki i pomagać w ich rozwoju.

Stawiamy na relacje partnerskie z dziećmi, ponieważ każdy z nas zasługuje na szacunek, a najwspanialszą nagrodą jest uśmiech i radość dziecka!

Każdy z nas jest inny, inaczej postrzega świat i ludzi. My tę różnorodność rozumiemy i chcemy coraz bardziej poznawać.

Pomagamy dzieciom rozwijać się usprawniając ciało, przełamując słabości w pełnej akceptacji siebie i poczuciu bezpieczeństwa.

Do zobaczenia!

Ewa i Krzysztof Krasowicz siedzą na podłodze sali zajęciowej, w rękach trzymają hantle, wokół sprzęt do terapii.

Ewa Krasowicz: Terapeutka i diagnosta Integracji Sensorycznej

Krzysztof Krasowicz: Fizjoterapeuta, Ortotyk, Instruktor rekreacji ruchowej

Publikacje naukowe:

,,Monitoring Improvement in Infantile Cerebral Palsy Patients Using the 4DBODY System—A Preliminary Study”. Sensors, [SENSORS-BASEL], ISSN 1424-8220, e-ISSN 1424-3210 DOI:10.3390/s20113232

,,The Influence of the Soft Torso Orthosis on Motor Functions of Children with Cerebral Palsy – Preliminary Research”. Fizjoterapia Polska 2020; 20(1); 86-91

,,Wpływ ortez kończyn dolnych na zmianę warunków biomechanicznych u pacjentów z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym’’. Ortopedia Traumatologia Rehabilitacja© MEDSPORTPRESS, 2019; 5(6); Vol. 21, 381-395 DOI:10.5604/01.3001.0013.5791

Krzysztof prowadzi również wiele kursów, warsztatów oraz wykładów skierowanych do Fizjoterapeutów, Lekarzy i Terapeutów zajęciowych, na których m.in. przedstawia korzyści wynikające ze stosowania ortez w terapii.

Iwona Krasowicz – Korulczyk: Neurologopeda

Moją pasją jest odkrywanie  meandrów języka.  Fascynuje mnie też mózg jako centrum dowodzenia całego organizmu. Połączenie tych dwóch obszarów zainteresowania doprowadziło mnie najpierw do ukończenia filologii romańskiej ze specjalnością nauczycielską, następnie na studia logopedyczne i specjalizację w zakresie neurologopedii.

Rolą logopedy jest usprawnianie komunikacji a zatem – w szerszym ujęciu- polepszanie jakości życia pacjenta i jego najbliższych. W pracy kieruję się zasadą, że dla rozwoju mowy konieczna jest stymulacja wielopłaszczyznowa. Mowę postrzegam bowiem zgodnie z definicją profesora Grabiasa jako: „zespół czynności, jakie przy udziale języka wykonuje człowiek poznając świat i przekazując jego interpretację innym uczestnikom życia społecznego”.

CO PROPONUJĘ: Diagnozę i terapię logopedyczną dla dzieci i dorosłych,

CO MNIE WYRÓŻNIA: Kreatywność; „szycie na miarę” programu terapii uwzgledniające zainteresowania moich pacjentów; możliwość prowadzenia zajęć dla dzieci dwujęzycznych lub dzieci i rodziców porozumiewających się jedynie w języku angielskim, francuskim lub włoskim,

CO ROBIĘ KIEDY NIE PROWADZĘ ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH:  Jestem mamą dwóch chłopców w  wieku 3,5  i 10 lat, z którymi spędzamy czas na aktywnościach sportowych. Uwielbiam podróże i uczenie się języków obcych.